LOGISTYKA TRANSPORT DROGOWY TRANSPORT SZYNOWY TRANSPORT WODNY TRANSPORT LOTNICZY
13 grudnia 2017 r.
Reklama   +48 22 620 92 04       Kontakt 
www.pgt.plNowe naczepy z przestrzenią większą o 60%
Transport drogowy

Nowe naczepy z przestrzenią większą o 60%

CIMC Vehicles w Polsce rozszerza swoją działalność

20 listopada 2017 r.   |  AS

Coraz więcej pojazdów z logo CIMC Vehicles, największego światowego producenta naczep, jeździ po polskich drogach. W portfolio firmy są także jednak inne znane marki - belgijski LAG, irlandzki SDC, a także holenderski Burgers Carrosserie BV.


Dwupokładowa naczepa o łącznej objętości 110 m3 / Fot. Burgers Carrosserie BV

Chiński gigant może pochwalić się przekroczeniem poziomu 1% rynku w segmencie porównywalnym naczep kurtynowych i 3,5% w segmencie naczep do przewozu kontenerów morskich. Niewątpliwie to zaledwie początek - CIMC Vehicles zaprezentowało naczepy nowej serii dopiero podczas Targów MT TSL w marcu tego roku, a więc osiągnęło wspomniane wyniki w niewiele ponad pół roku. Prognozy na zamknięcie roku 2017 są bardzo optymistyczne.

CIMC Vehicles to jednak nie tylko CIMC Trailer Poland - to także szereg firm, które występują już na naszym rynku pod własną marką, w tym m.in. belgijskie LAG czy irlandzkie SDC Trailers. W grupie tej znajduje się też holenderska spółka córka grupy, Burgers Carrosserie BV, której dystrybucję w naszym kraju właśnie rozpoczęto. Jest to jeden z największych producentów pojazdów i zabudów w Holandii ze swoją siedzibą w Aalsmeer na obrzeżach Amsterdamu. To właśnie tam, na powierzchni blisko 20 tys. m2, powstają jedne z bardziej skomplikowanych furgonów – opartych na niezależnym zawieszeniu dwu- i trzyosiowych naczep z podwójnym załadunkiem: Burgers Double Deck.

Firma Burgers Carrosserie BV powstała w 1925 r. i dziś zatrudnia ok. 180 pracowników, produkując rocznie ponad 300 naczep rocznie. Od 2016 r. należy w całości do Grupy CIMC. Przez ponad 90 lat swojego istnienia wyspecjalizowała się w dostarczaniu dedykowanych rozwiązań transportowych, w tym w szczególności naczep z podwójnym załadunkiem. Klientami są różne firmy zajmujące się transportem w temperaturach kontrolowanych, aircargo, przeprowadzkami i dystrybucją, w tym w szczególności specjalizujących się w dostawach do supermarketów. Celem zawsze jest uprzednie dokładne zbadanie potrzeb klienta i dopasowanie do niego rozwiązania dla jak najlepszej wydajności pracy.

Burgers Double Deck. Dwupokładowe naczepy holenderskiego producenta - Burgers Double Deck - zapewniają nawet o 60% więcej przestrzeni ładunkowej (w stosunku do "zwykłych" naczep), niższe koszty eksploatacji i zwrot inwestycji w porównaniu do standardowej naczepy kurtynowej w mniej niż 12 miesięcy. Ten innowacyjny pojazd to bardzo wydajny środek transportu - proste działanie matematyczne pozwala obliczyć, iż trzy kursy standardowymi naczepami da się zrealizować w zaledwie dwa przejazdy. Mniej kursów to zarazem także zmniejszona emisja tlenków węgla, co również nie jest bez znaczenia.

Naczepa dostępna jest w kilku wariantach z różnorodną konfiguracją osi - firma oferuje dwie lub trzy osie sztywne lub sterowane. Nośność osi to 9 lub 10 t. Wersja 3-osiowa naczepy, pozwala na przewóz 52 europalet lub 41 palet chep. W przypadku pracy z wózkami rolkowymi użycie przenośników rolkowych jest zbędne, a łączna liczba kontenerów rolkowych, w zależności od wielkości pojemników, może wynosić max. 85 szt. Całkowita objętość 110 m3 może zostać podzielona właściwie według dowolnej specyfikacji - choćby po to by odpowiednimi, ruchomymi ściankami działowymi utworzyć przedziały, które można np. niezależnie od siebie chłodzić lub ogrzewać. Łączna długość Double Deck wynosi 13,6 m, ale dostępna jest także jej wersja City, przystosowana do dystrybucji miejskiej. Wszystkie pojazdy posiadają homologację europejską co pozwala na ich bezproblemową rejestrację i użytkowanie w dowolnym kraju Unii.

We współpracy siła. Dostawa - choćby najwyższej jakości produktu - to jednak tylko połowa sukcesu. Równie ważne jest późniejsze wsparcie serwisowe. Wiedzą o tym doskonale w Burgers Carrosserie i w ramach specjalnych kontraktów serwisowych, zapewniają takie usługi w trybie 24/7 zarówno na terenie Holandii, jak i w pozostałych krajach europejskich.

Od września tego roku, w ramach integracji Grupy, CIMC Trailer Poland przejęło dystrybucję naczep Burgers Double Deck w Polsce, a Burgers Carrosserie będzie dystrybuowało naczepy pochodzące z polskiej fabryki na rynku holenderskim.



« powrót
Biuro Brokerskie Omega
Aktualne wydanie PGT 50-52/2017
© 2017 by Polskie Wydawnictwo Transportowe Sp. z o.o.
Polskie Wydawnictwo Transportowe Sp. z o.o., ul. Kieślowskiego 3c/30, 02-962 Warszawa
Tel.: +48-22-620 92 14
KRS: 45946 , Regon: 010269289 , NIP: 526-00-10-038 , Kapitał zakładowy: 100.000 PLN
Prezes Zarządu: Alicja Ferdynus